Чому SEO-просування потрібне будь-якому бізнесу
Незалежно від того, розпочинаєте ви власний бізнес чи розширюєте наявну компанію, SEO-просування є важливим інструментом для досягнення успіху в онлайн-середовищі. Розповідаємо, чому.
Що таке SEO-просування?
SEO-просування сайту — це сукупність стратегій, спрямованих на оптимізацію вебресурсу з метою підвищення його рейтингу в пошуковій системі та виведення його сторінок на верхні позиції в результатах видачі за релевантними запитами. Основна мета — це збільшення органічного трафіку та, як результат, потенційних клієнтів і замовлень.
Переваги SEO-просування сайтів
SEO-просування — ключовий елемент ефективної маркетингової стратегії. Компанія отримує безліч переваг завдяки цьому методу розкрутки, а саме:
- покращення позицій у пошуковій видачі. SEO-просування дозволяє привести більше зацікавлених користувачів на сайт шляхом підвищення його рейтингу;
- збільшення обсягу цільового трафіку. Це досягається завдяки використанню ключових слів, які люди вводять у пошукових системах;
- формування лояльності відвідувачів. Просування сайту за допомогою SEO-інструментів дозволяє розповсюджувати інформацію про ваш бренд або компанію. А це позитивно впливає на формування лояльності;
- збільшення продажів і лідів. Потенційні клієнти часто відвідують сайт кілька разів, перш ніж заповнити форму або здійснити купівлю. І за допомогою SEO-просування можна збільшити кількість таких відвідувачів.
СЕО-оптимізація — це комплексний процес, який складається з чотирьох основних етапів. Про них — далі.
З чого складається SEO-просування
Перша та найважливіша складова стратегії пошукового просування — це техаудит. Спеціалісти всебічно вивчають поточний стан сайту та розробляють план технічної оптимізації. На основі цього формуються завдання, які необхідні для того, щоб усунути всі недоліки та проблеми, що впливають на ранжування сторінок вебресурсу.
Другий крок — це внутрішня, або технічна оптимізація. На цьому етапі фахівці з SEO покращують технічні аспекти, виправляють внутрішні помилки, збільшують швидкість завантаження сторінок, додають новий контент на сайт, вдосконалюють той, що вже існує, й інше. Усе це необхідно для поліпшення ранжування вебресурсу за пошуковими запитами.
Третій етап — це робота з контентом. Вона передбачає адаптацію текстової частини сайту до потреб користувачів. Правильний показ контенту та функціональність на мобільних пристроях позитивно впливають на ранжування. Тому для того, щоб підвищити позиції ресурсу в пошукових системах, які оцінюють його на основі якості текстів та їхньої відповідності користувальницькому запиту, потрібна оптимізація матеріалів на сайті.
Остання важлива складова SEO-просування — це зовнішня оптимізація, або ж лінкбілдинг. Головне завдання полягає в нарощуванні посилального профілю. Робота з зовнішньою оптимізацією вимагає не лише збільшення кількості вхідних лінків, а і їхньої якості. Хороший посилальний профіль є сильним сигналом для пошукових алгоритмів і важливою складовою в поліпшенні позицій сайту.
І наостанок
SEO-просування є важливим інструментом для досягнення видимості й успіху в онлайн-середовищі. І воно вимагає спеціальних знань і навичок, тому виконання цього завдання найкраще довірити професіоналам. Спеціалісти мають необхідні знання про алгоритми пошукових систем, вміють аналізувати дані й використовувати найкращі практики та стратегії, які допоможуть вашому сайту піднятися в рейтингу й отримати більше органічного трафіку.
Джерело: https://wezom.com.ua/prodvizhenie