Яка платформа буде найпопулярнішою для творців у 2023
Сьогодні здається, що TikTok у всіх на слуху. Однак той факт, що TikTok є актуальною програмою, не означає, що творці повинні ігнорувати старіші платформи для обміну відео. Насправді ми переконані, що YouTube відродиться у 2023 році. Оскільки незабаром на YouTube з’явиться низка нових функцій та ініціатив, творцям контенту потрібно буде відповідно скоригувати свою стратегію, щоб переконатися, що вони отримують вигоду від платформи.
За кілька коротких років після того, як TikTok став доступним у всьому світі, популярність програми повністю змінила гру, що призвело до зростання короткого відеоконтенту. До початку 2022 року TikTok став найбільш завантажуваним додатком у світі. Масовий успіх платформи навіть спонукав таких існуючих гравців, як Instagram і YouTube, створити власну версію форматів короткого відео, щоб не відставати від конкуренції.
Короткі відео не просто змінили платформи соціальних мереж, вони також змінюють фінансовий статус та можливості творців. Серед перших 10 контент-мейкерів у списку Forbes Top Creators 2022 троє – тікторери, що, звісно, не може не привернути увагу.
Але це не обов’язково означає, що короткі відео назавжди домінуватимуть у блогерів, або що інші типи контенту занепадають.
Інший конкурент YouTube, Twitch, як і раніше залишається одним із найпопулярніших стрімінгових веб-сайтів, і, ймовірно, залишатиметься таким протягом деякого часу. Однак у 2022 році він втратив чимало гучних імен, у тому числі Ninja (один із найпопулярніших стримерів Fortnite), Лекс Вельдхаус (покерний стример) та інших, які або припинили свою ексклюзивність у Twitch, або повністю перейшли на YouTube. Отже, беручи до уваги усі ці фактори, давайте спробуємо зрозуміти, чому YouTube не просто залишиться, а насправді стане ще більш популярним у 2023 році.
За словами американського письменника Вільяма С. Берроуза: «Коли ти перестаєш рости, ти починаєш помирати». Хоча автор цитати жив задовго до появи Інтернету, ця цитата абсолютно вірна щодо платформ, на які покладаються творці контенту.
Багато чого відбувається в штаб-квартирі YouTube, і у 2023 році влогери, безумовно, захочуть звернути увагу на нові функції платформи. Ось короткий огляд того, як YouTube планує розвиватися в цьому році.
Під час прямого ефіру Made on YouTube у вересні минулого року YouTube оголосив, що збирається зробити величезні інвестиції в Shorts, свій формат короткого відео. Це тому, що в компанії знають, що створити можливість для поширення короткого контенту є важливою умовою для того, щоб будь-яка платформа залишалася сьогодні успішною.
YouTube планує запровадити наступні дві великі зміни
1. Розподіл доходу від реклами для авторів коротких відео
Починаючи з 2023 року, YouTube почне об’єднувати доходи від реклами від усіх коротких відео на платформі та виплачуватиме виплати творцям залежно від кількості переглядів, які вони отримають.
2. Оновлена Партнерська програма
Раніше існував лише один спосіб потрапити в партнерську програму YouTube: потрібно було мати 1000 підписників і 4000 годин перегляду за останній рік. Але починаючи з 2023 року, автори Shorts також можуть брати участь, якщо вони мають 1000 підписників і 10 мільйонів переглядів Shorts за останні 90 днів.
Ще одним важливим напрямком стануть подкасти. Подкасти виявилися настільки помітним засобом поширення контенту, що, здається, кожен має той чи інший досвід – від знаменитостей до підприємців і маркетологів. І список можна продовжувати. Тож не дивно, що у 2023 році YouTube планує розвивати подкастинг.
Наступною новинкою у 2023 році стане новий відеоплеєр для освітніх цілей. Цей новий відеоплеєр буде без реклами та його можна буде вставляти в низку навчальних програм.
Викладачам YouTube більше не доведеться звертатися до сторонньої платформи для створення курсів. Натомість кваліфіковані автори зможуть робити це прямо з YouTube, маючи можливість створювати як безкоштовні, так і платні курси.
Освітні контент-мейкери зможуть перевірити знання своєї аудиторії за допомогою нової функції тестування, яка нещодавно перейшла в бета-версію, підвищуючи взаємодію з аудиторією між випусками нового контенту.
3 причини, чому YouTube нікуди не подінеться:
- YouTube існує з 2005 року. Це 17 років – тобто довше, ніж деякі автори прожили на цій планеті. Платформа вже пережила кілька злетів і падінь і змогла втриматися;
- він належить одній із найдорожчих компаній у світі. Alphabet Inc., материнська компанія, яка володіє Google і YouTube, не просто велика. Вона на тому ж рівні, що й Amazon, Apple, Meta та Microsoft. Це означає, що за YouTube стоять великі гроші, і для того, щоб зруйнувати його, знадобиться більше, ніж TikTok;
- він постійно просувається на нові території. Протягом останніх кількох місяців ми спостерігали, як YouTube розвиває подкастинг, навчальний контент і короткі відео. Це платформа, яка постійно розвивається. І незалежно від того, який формат вмісту чи функція стане хітом у 2023 році, YouTube, ймовірно, з часом розробить свою власну версію. Зрештою, компанія вже пройшла довгий шлях.