Обрив тролея над Дніпром у Києві: атракціон не перевіряли з 2020 року
Державна служба з питань праці жодного разу не проводила планової чи позапланової перевірки діяльності тролея поблизу Пішохідного мосту в Києві, де наприкінці липня через обрив троса загинула людина.
Там розповіли, що до 2015 року перевіркою атракціонів займалася Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки. Утім, того року цю установу ліквідували та створили Держслужбу з питань праці, тому повноваження з перевірки атракціонів перейшли до неї.
Дозвіл на експлуатацію атракціону Держпраці видає після того, як отримає заявку та висновок технічного огляду, який проводять експертні організації, найняті компанією-експлуатантом.
Служба має право здійснювати планові та позапланові перевірки атракціонів. А втім, у 2020 році на такі ревізії наклали мораторій у зв’язку з пандемією COVID-19, а згодом — через початок воєнного стану. Тому впродовж останніх щонайменше 4 років тролей до Труханового острова ніхто не перевіряв.
Ба більше, за даними «ЕП», після загибелі хлопця на атракціоні регулятор все ще не провів позапланову перевірку, позаяк компанія-власник тролея — «Активна країна» — не надала інформацію про цей випадок.
Водночас видання вказує, що після смертельного інциденту перевіркою документацій на екстремальних атракціонах почала займатися Нацполіція.
Читайте також: Обрив на тролеї в Києві: чому такі атракціони - це завжди квиток в один кінець (відео)