Працівники столичного метрополітену масово не пропускають дітей шкільного віку у метро, якщо у них немає електронного учнівського квитка. Вимагають сплатити за проїзд попри те, що паперові квитки все ще дійсні.
Відповідно до рішення Київради від 16 грудня 2021 року №4007/4048 пільговий проїзд у громадському транспорті для учнів діє з 1 вересня 2022 року по 1 липня 2023 року.
Батьки київських школярів, які вже зіткнулися зі здирством з боку працівників КП "Київський метрополітен", розповіли редакції "Надзвичайних новин", що пишуть скарги на гарячу лінію підприємства та КП "Київпастранс", а також звертаються на лінію "1551" щодо невиконання працівниками метрополітену рішення Київради. Кияни закликають усіх, хто зіткнувся з такою несправедливістю, не ігнорувати проблему, а відстоювати свої права:
- гаряча лінія КП "Київський метрополітен": (044) 537 55 05
- контакт-центр КП "Київпастранс": 0 800 50 44 11
- контактний центр для звернення громадян 1551
Читайте також: Місія МАГАТЕ прямує на ЗАЕС попри інтенсивні обстріли Енергодару російськими військовими: усі подробиці (фото, відео)