Показники успішності українських підлітків є значно нижчими за середні значення по країнах ОЕСР. Навіть базового рівня читацької грамотності не досягли 25,9 % наших підлітків, природничо-наукової – 26,4 %, а математичної - аж 36 %. Україна на тлі інших схожих країн має особливі проблеми з математикою у більшості учнів. Тож 15-річні учні і студенти відстають від своїх однолітків у навчанні на 1 рік в середньому по ОЕСР.
Такі результати ми маємо на тлі коротшого навчального часу і більшого його марнування, ніж в інших країнах.
З даних дослідження випливає дуже тривожний висновок, що результати українських дітей тісно пов"язані із соціально-економічним становищем родин, з яких вони походять.
Дослідження тільки підтвердило наші припущення, що більшість українських учнів не здатні застосовувати свої знання для вирішення життєвих проблем, у різних нових обставинах. А саме ця здатність є запорукою успішного життя. Саме на таку здатність через формування компетентностей спрямована Нова українська школа. Дані PISA підтвердили, що напрямок НУШ правильне, і її впровадження допоможе вирішити виявлені проблеми.
Взагалі, дані дослідження дуже цікаві.