xcounter
Calendar Icon

Інстаграм в просуванні ресторану

27.06.2019 16:16 (Оновлено 27.06.2019 в 16:20)

Просування ресторану в інтернеті це не найпростіше завдання, неправильне налаштування рекламної кампанії тільки витратить ваш бюджет, і ви не помітите різницю до і після. Щоб уникнути цього, я постараюся коротко дати вам декілька порад.

З чого почати?

По перше потрібно з'ясувати, хто цільова аудиторія. Цільова аудиторія у всіх різна все залежить від конкретного продукту і типу бізнесу. Але універсальна аудиторія для всього, що пов'язано з їжею. Якщо ви подумали про прекрасну половину нашого людства все так. Як правило, ядро всіх груп, які якимось чином пов'язані з гастрономією, складають саме дівчата. Так-так, і ті самі, які не їдять після шостої вечора. За віком орієнтуйтеся на тих, хто вашим постійним покупцем, але, як правило, цим дівчатам від 18 до 30 років. Тому як в налаштуванні реклами, так і в контенті орієнтуємося саме на ці дані. Більш того, це найбільш вдячна аудиторія, яка вже завтра розповість про вас своїм друзям, якщо їм сподобається ваша сторінка. По друге, робити хороший контент.

Які вимоги до фото та контенту?

Складова, без якої можна забути про успіх в Інстаграм ваш контент. На перших етапах незрозуміло, з чого починати і що може бути цікаво вашій аудиторії. Давайте розбиратися. універсальне правило: контент повинен бути мінімум трьох видів: інформаційний, який продає і розважальний. Інформаційний контент це пости з оглядами і трендами, а також відповіді на питання. Контент, який продає той, що демонструє товар або відгуки про нього; сюди ж відносяться анонси новинок і спеціальних пропозицій. Розважальний повинен розбавляти аккаунт чимось веселим і невимушеним: наприклад, це можуть бути якісь кумедні історії, пов'язані з вашим закладом. Не розміщуйте нудні, одноманітні пости, без рубрик, нерегулярний постинг без урахування біоритмів і звичок аудиторії (кава з ранку, бізнес-ланч на обід і алкоголь по п'ятницях) або, що ще гірше, фотоспам. У Інстаграм найважливішу роль грає візуальна складова контенту, тому поговоримо про це докладніше.

Основа всього зовнішній вигляд продукції, яка повинна виглядати красиво і в житті, і на фото. Жоден фотограф не допоможе, якщо піца або круасани страшненькі. Тому працюємо над візуальним виглядом і сприйняттям продукції. Це не сильно вплине на собівартість, але круто підвищить шанси на успіх. Професійні фото в наш час легко робляться за допомогою телефону. Головне хороше світло, правильний ракурс і мінімальні навички роботи в додатках для обробки фотографій.

Як проводити конкурси та нагороджувати призерів?

Намагайтеся мотивувати підписників фотографуватися з продукцією. Ваш фотобанк від цього тільки зросте, вони будуть раді фотографій від «живих» людей, а вам буде, чим ділитися в своїй групі. Проведіть наприклад конкурс «подаруємо каву за фото», де обов’язковим моментом буде фото з вашою кавою та відмічання вашого ресторану або назви кави під фото, незмінним залишається одне золоте правило: чим простіше конкурс і більше охоплення, тим крутіше будуть результати.

Які типові помилки та що вбиває трафік ?

Типовими помилками в просуванні закритий профіль та публікації меню. У випадку, якщо у вас свій бізнес-аккаунт, блог або Лендінгем-профіль, закривати акаунт дуже недоречно. Щодо меню, якщо потенційні гості захочуть ознайомитися з вашим меню, то вони підуть до вас на сайт або поставлять запитання в коментарях. Пам'ятайте, інстаграм це не вітрина вашого закладу. Дуже часто в інстаграмі проводять конкурси з некоректними умовами проведення без термінів закінчення конкурсу або прохання відкрити профілі, а також конкретного способу дати знати про участь (хештег, згадуючи, коментар, геолокація) і механіки визначення переможців. Відсутність будь-якого з цих пунктів може привести до того, що ви упустите когось із учасників і він залишиться незадоволеним, та ще й поділиться невдоволенням зі своїми підписниками. Використовуйте лідерів думок. Чесні відгуки користувачів з великою кількістю реальних підписників з потрібного вам міста країни, які пишуть по вашій темі це один з кращих інструментів просування в інстаграмі. Вам потрібно лише домовитися з ними про умови і мотивувати, не обов'язково грошима.

Не накручуйте ботами свій акаунт це вбиває трафік. Краще частіше проводьте постійні опитування, активності, ігри в сторіз та не забувайте ставити хештеги під фото.

Чи варто замовляти рекламу в інстаграмі?

Якщо ви замислились запустити рекламу в інстаграмі, то перед початком просування немає нічого важливішого, ніж досліджувати реальну аудиторію ресторану і її особливості. Не варто забувати, що хороший бренд-менеджер і фахівець з реклами можуть привести до ресторану відвідувачів. Але головне це дійсно хороша кухня, обслуговування і атмосфера, в яку потрапляє гість. Якщо йому все сподобається, він повернеться. А це дешевше, ніж залучати нового гостя.

Бажаю всім високих продажів і лояльних покупців!

Кращі криптовалютні біржі 2021 року для трейдерів-початківців

Кращі криптовалютні біржі 2021 року для трейдерів-початківців

Популярні відео на YouTUBE
Тематичні матеріали
Binance
Цікаве
Найпопулярніші новини
Найкращі відео з YouTUBE
Популярні блоги
Погода і гороскоп
Автоновини