Санкції позбавляють амфібію можливості літати
З 2018 р. Київ заборонив експорт в Росію авіадвигунів «Д-436 ТП», які виготовляє запорізький «Мотор-Січ». План «Б» росіян також не спрацював: франко-російські двигуни «SaM146» попали під санкції з боку країн Заходу.
За найоптимістичнішими прогнозами, розробка росіянами власного двигуна для «БЕ-200» займе не менше 5 р. Проте навіть при мільярдних вливаннях з бюджету РФ немає жодних гарантій, що надійність цього літака буде вищою, ніж провального проекту «Sukhoi Superjet 100». Більш того, через такий тривалий час потреба у застарілому «БЕ-200» відпаде навіть за умови держзамовлення для внутрішньоросійського ринку.
В умовах санкцій перспективи літака-амфібії «БЕ-200» обмежуються приводненням в акваторії таганрозької ділянки Азовського моря. При цьому, припинення кооперації з РФ не стало катастрофою для українського підприємства «Мотор-Січ», яке вчасно переорієнтувало ринки збуту в напрямку Китаю.
Кремлівська пропаганда – ілюзія вирішення проблем
Провал подібних проектів є особливо чутливим для діючого режиму РФ, оскільки у створенні технологічних новинок беруть участь цілі династії вчених, науковців – інтелектуальної еліти Росії. Це люди, які значною мірою формують громадську думку російського суспільства, а відтак – і рейтинги Путіна. Вони розуміють: все йде до того, що через санкційний тиск Росія крок за кроком почне втрачати цілі галузі промисловості, які створювалися десятиліттями.
Розуміють це і в Кремлі, який не готовий публічно визнати крах чергового перспективного проекту. Оскільки це прискорить капітуляцію режиму Путіна перед Заходом та перед затьмареним неправдою російським електоратом.
Страх поразки змушує Кремль поширювати чергові масиви дезінформації про зацікавленість у закупівлі «Бе-200» з боку чилійців, індусів та навіть фейкової американської компанії «Seaplane Global Air Services».
Пересічному росіянину навіть на думку не спадає переконатися, що на сайті «Seaplane Global Air Services» відсутнє будь-яке підтвердження контракту з РФ. Більш того, викликає питання чи існує така компанія взагалі. Особливо зважаючи на те, що якість інтернет-порталу кустарна, а сама фірма являє собою англомовного аматора-авіалюбителя (globalseaplanes.com/index.html).
Абсурдність подібних повідомлень російських пропагандистів засвідчує також малочисельність спеціально облаштованих водних поверхонь, де літак-амфібія «БЕ-200» може здійснювати зліт/посадку, сервісних центрів та центрів підготовки пілотів.
Санкції проти РФ мають тривати до повної деокупації України
Військового шляху вирішення проблем анексії Криму та агресії РФ на Донбасі не має. Проте санкційний тиск міжнародного співтовариства неминуче спровокує крах діючого режиму РФ. Щомісяця жертвою західних санкції стає чергова надія Кремля на технологічний прорив, що унеможливлює економічний розвиток Росії та наближає кінець епохи Путіна.