Я до вчора не знав нічого про репєра Alyona Alyona.
Зайшов на ютюб, подивився. Прикольно, провокативно. Сподобались мені її кліпи. Молодіжні. Це не моя музика, не моя тусовка, старий я для такого, але я радий, що в нас так різнопланово розвивається українська музика.
Загалом, для мене минулий рік був повним відкриттів цікавих українських виконавців, бачу і в цьому буде не менше.
Kazka, Аліна Паш, Alyona Alyona, Один в Каноє, ...
Через введені квоти на українську музику для радіо та ТБ з'явилася глобальна потреба в українському контенті.
Нас у найближчі роки чекає великий бум новітньої української музики.
А через те, що зняли податки з українського кіно та книги, та ще й виділили мільйони державного фінансування, нас чекатиме ще й вибух українського фільму і книгарства.
Тільки наш продакшн у цьому році матиме вже три прем'єри. А в квітні я рушаю у роуд шоу в США з фільмом, де знявся - "Людина з Табуретом", про Льоню Кантера. А крім того, має бути прем'єра фільму "Толока" Михайло Іллєнко , де у мене шикарна велика роль.
Тобто, тільки у мене П'ЯТЬ прем'єр цього року. Три фільми, які знімав я з командою та друзями, і два, в яких я знявся.
Отже, розквіт українського культурного продукту неможливо не помітити.
Купа книжок видається, купа музики з'являється, сотні прем'єр чекає нас в кіно, на ТБ, в театрах.
А чому?
Бо створили попит. Раніше вигідніше було закупити за кордоном, особливо в Росії та пускати без перекладу в ефір.
Через нові закони, продюсери змушені не тільки шукати український контент, а й вкладати гроші в його створення, бо це стало вигідним.
Це одне з тих багатьох надбань які ми отримали після Революції Гідності, разом з Безвізом, Ассоціацією, Армією, Децентралізацією, Лоукостами, Власною церквою, Мільярдними інвестиціями іноземних компаній, новими підприємствами.
Всього за 5 років.
Тепер НАТО і ЕС.
Я задоволений тим, як розвивається Україна.