Наприклад, зовсім не прописано механізму, яким чином нам діяти, якщо, приміром, Президент зраджує країну і перебігає на сторону ворога. Або – не виконує свої обов’язки щодо введення воєнного стану, і т.п. Єдиний спосіб реакції на такі дії Президента – це запуск процедури імпічменту – не запустили навіть тоді, коли Янукович утік у Ростов.
У такій фактичній безконтрольності посади Президента є колосальна загроза. Якщо Росія (або, скажімо, Німеччина чи інша країна, фактичний союзник Росії) натисне на нашого главу держави, то країна через норми Основного Закону потрапить у чергову кепську ситуацію – у кризу легітимності влади. А у Президента, хто б він не був, можна знайти масу слабких місць – бізнес, приміром, або наявність правопорушень, котрі роблять його підсудним іноземним судам, тощо.
І це не єдині правові проблеми війни.