Цікаві факти у День маркетолога
Товар без реклами? Послуга без просування? Ви можете винайти і створити прекрасну річ, придумати геніальну ідею, але без маркетингу товар не буде пізнаваний, без реклами про нього дізнаються лише одиниці, без просування ви не зможете завоювати ринок. І відповідно не заробите грошей.
Професійне свято маркетологів відзначається щороку 25 жовтня. Дата приурочена до створення 1975 року Управління з маркетингу та реклами при Міністерстві зовнішньої торгівлі СРСР.
Як люди раніше жили без реклами? Вона була, і передавалася з уст у вуста. Це, наприклад, банальне "сарафанне" радіо, коли вам рекомендують товар чи послугу люди, думці яких ви довіряєте.
Історія маркетингу
Маркетинг виник разом із зародженням торгівлі. Це сталося ще за часів давніх цивілізацій разом із поділом праці. Люди почали виробляти товар не лише для власного використання, а й для обміну, а згодом - на продаж.
Ринок виник приблизно 6-7 тисяч років тому, а разом з ним і перші форми маркетингу, такі як формування цін та реклама товару.
Основні завдання маркетингу
- Аналіз потреб покупця
- Реклама та просування товару
- Дослідження ринку збуту та діяльності конкурентів
- Формування цінової політики
- Допомога у розробці нового товару чи послуги
- Участь у формуванні стратегії компанії
- Контроль та аналіз ефективності
Цікаві факти про маркетинг
- Розміщувати рекламу вздовж автошляхів почали у США. Там же було створено перший рекламний білборд.
- За статистикою, до 65 років сучасна людина переглядає близько 2 млн рекламних відеороликів.
- Найдорожча у світі реклама була створена компанією Chanel.
- Дитина в середньому дивиться по телебаченню близько 100 рекламних роликів на день.
- Над рекламою харчових продуктів працюють фуд-стилісти.
- Чому в рекламі наручного годинника стрілки встановлено на 10 годин 10 хвилин? Таке розташування стрілок нагадує посмішку та створює позитивний образ бренду.