Історія свята
Свято чи хитрий маркетинговий хід?
Відомо, що запорука успішного бізнесу – це стабільна клієнтська база. Також треба пам'ятати про інший бік медалі – адже кожен із нас теж є клієнтом: банків, мобільних операторів, медичних закладів, салонів краси тощо.
Міжнародний день клієнта, який відзначається щорічно 19 березня, це свято тих, хто завжди правий – клієнтів. Вигадали це свято кмітливі ділові люди, щоб показати своїм постійним клієнтам, як вони їх цінують, запропонувати у цей день для них спеціальні подарунки та акції, а також для того, щоб залучити нових покупців у свій бізнес.
Бізнесмени з радістю підхопили таку ініціативу, бачачи в цьому шикарний маркетинговий інструмент та ще одну можливість утримати своїх відданих клієнтів та розширити клієнтську базу свого бізнесу.
Оскільки свято не є офіційним, на державному рівні зазвичай не проводиться спеціальних заходів із цього приводу.
А ось бізнесмени на це свято заохочують своїх клієнтів усілякими акціями, знижками, сувенірами, презентаціями з метою залучення нових покупців, а також реклами своїх товарів та послуг.